OLTENII, PIUREUL SI PETROLUL

Ma duc seara trecuta cu o prietena la cumparaturi, nu la shopping, adica de mancare nu de toale.

Eu de felul meu nu sunt mofturoasa la mancare, dar se intampla sa ma intersectez cu anume bucate ce nu-mi trezesc deloc interesul.

Asa s-a intamplat de cate ori m-am intalnit cu PIUREUL DE CASTANE. A carui culoare nu mi s-a parut niciodata apetisanta. Insa cand e sa loveasca adictia…

Prietena mea draga, ia de pe raft un borcan cu preparatul sus numit si ii desface capacul. O mireasma delicioasa(cu usor iz de rom ce-i drept, cred ca de aia mi-a placut) imi napadeste narile. Of course ca mi-am cumparat si eu unul. Of course ca am apasat piciorul pe acceleratie ca o turbata pana am ajuns acasa, asta numai pentru ca il lasasem in portbagaj ca altfel nu rezista decat pana la primul stop.

Ajung acasa, trantesc tot pe jos si alerg la bucatarie cu EL, cu BORCANUL, cu PIUREUL DE CASTANE. Deschid capacul, toate papilele gustative palpita…Si da… e BUN! Doamne! Amaratul asta de culoare indoielnica este chiar bun!!!

Savurez cu ochii dati peste cap cam jumatate din cantitate. Deh, stiti cum e omul cand se satura de ceva… incepe sa se uite in jur…ups…Om fiind, ma uit si eu…pe eticheta: „Aha, deci e facut la Valcea, uite domne ca si oltenii fac lucruri” (gandesc eu rostogolind inca o lingurita plina). ”  OLTCHIM SA  Ramnicu Valcea” (inghit in sec). „Adica la combinatul chimic OLTCHIM SA Ramnicu Valcea…”

DE AIA ERA ASA DE BUN!!! Mmmmm…

2 comentarii

Din categoria De'ale gurii

2 răspunsuri la „OLTENII, PIUREUL SI PETROLUL

  1. Patashon

    Cica cea mai buna zacusca e facuta in topoloveni. Info-ul e de la un fost coleg care a ramas repetent 🙂

    • ramosan

      Desigur, zacusca de vinete facuta la Topoloveni de aceeasi firma care prepara si un deosebit magiun de prune…si in timpul ramas vinde si transporta motorina, benzina si altele 🙂
      Chiar nu inteleg de ce a ramas repetent colegul tau?!? :)))

Lasă un răspuns

