PARCAREA

Ce fain e seara in parcare!!!

Dupa o zi cu bune si cu rele, sa ajungi in fata blocului si sa mai dai ture o jumatate de ora pentru ca nu gasesti loc, sa te hotarasti in sfarsit pentru locul ala chinuit din curba (motiv pentru care vei tresari intreaga noapte la orice zgomot) sau, si mai bine, sa parchezi cu 2 roti pe bordura asa cum am facut eu, sa asiguri portiera intr-o tufa si sa te dai jos prin dreapta. Destepti domne’  „englejii”astia!

Dupa asa un noroc, ziua de munca ti se pare floare la ureche, seful devine mai simpatic, incepi sa-l intelegi, ca si el e om…poate are si el parcarea lui…ai timp sa iti pui gandurile in ordine, adica nu te duci direct acasa sa te iei de gat cu familia nevinovata ca ai avut tu o zi proasta la serviciu. Si la intrebarea „Cum a fost astazi?” poti raspunde senin „Mmm…asa si asa. Bai dar am reusit sa parchez masina, ce tare am pus-o, langa tufe, la milimetru, am bagat-o din prima…Hahaha…fraierii inca nu s-au prins ca se poate parca si acolo.”

Eu patesc asta in fiecare seara pentru ca vecinii mei sunt harnici, ajung mai devreme decat mine acasa. Bine zice MAMA : „O femeie serioasa trebuie sa ajunga devreme acasa!”

Asa ca…ce ma pune ispita sa fac? O ascult pe MAMA si vin intr-o zi acasa pe la ora 16:00. Cand colo ce sa vezi??? Masinile vecinilor mei tot in parcare, NEMISCATE.

Asa ca am doua concluzii:

1. DECAT SA TE CHINUI SA AJUNGI DEVREME ACASA, MAI BINE NU PLECI DELOC!

2. DACA ERAM EU CAPTAIN PLANET (is our hero, gonna take pollution down to zero) AS FI  SALVAT LUMEA CALARE PE O BICICLA!

imagine: www.flickr.com

3 comentarii

Din categoria Pe 4 roti de buburuza

3 răspunsuri la „PARCAREA

  1. Brain

    de asta sunt bune scuterele 😉
    dar trebuie sa ai un gard si un lant gros cu care sa le legi, la fel ca pe biciclete

  2. Exact asa patesc si eu. doar ca locuiesc intr-o zona de case si ma furisez miseleste pe sens unic, apoi asigur partea stanga langa un zid istoric si ies cumva prin dreapta. fiecare dupa-masa e o provocare, de cele mai multe ori castigata.

Lasă un răspuns

