Concert din muzica de orga

Saptamana asta, in Orasul de pe malurile Begai  se desfasoara Festivalul de Muzica Veche .

Si cum eu am tot felul de prieteni, de toate felurile (inclusiv din aia imaginari), cineva ma invita seara trecuta la un concert de orga in cadrul festivalului. Concert de orga zic, ia sa vad daca intra in lista mea de „to do”-uri pe 2009… Nu neaparat, dar ramasese un loc liber chiar intre sa vizitezi rudele de la gradul 3 in sus si sa lasi zambind locul tau de parcare unui BMW. Si am zis, de ce nu! Sa o facem si pe asta.

Ma duc  la Domul Romano-Catolic din Piata Unirii ieri seara. M-am intrebat de ce nu era tiparit si costul biletului pe afis, nu numai eu ci  inca vreo cateva persoane. Ei au intrebat-o si pe doamna de la bilete, care dadea din umeri nestiutoare prada noua,  celor invatati cu festivalurile gratuite… Sa ne fie rusine!!!

Concertul a fost interesant. Cu treceri grave, tonuri intese ce iti faceau carnea sa se infioare si care aminteau de filmele vechi cu Dracula (alea alb-negu) si apoi cu sunete zglobii care ma faceau sa zambesc pentru ca imi venea sa tropai pe acolo. Sunt convinsa ca un impatimit al muzicii vechi poate sa descrie mai bine decat mine concertul, dar pana la urma muzica este facuta sa vibreze in sufletul fiecaruia… si intr-al meu a vibrat.

Una peste alta nu imi pare rau de experienta!

Si ca sa nu imi pierd toti ceilalti prieteni: Da, am fost in IRISH dupa aceea!

Un comentariu

Din categoria Timisoara

Un răspuns la „Concert din muzica de orga

  1. draga mea…nu iti piezi tu prietenii asa usor..Nu a fost rau concertul, dar ma tot intrebam, unde e flautul :)…

Lasă un răspuns

