Rabdarea Dumneavoastra ne Sensibilizeaza – RDS

Am sa va spun o poveste…Nu, nu cu zmei si zane, ci cu RDS si RCS… Detasarea mea  provine din faptul ca am fost precum Elvetia, adica neutra,  si neuronul nu a fost atacat decat tangential, urmarindu-mi prietena din pruncie cum se lupta cu morile de vant.

Se facea ca exista o firma RCS, care este …… unul din cei mai mari furnizori de servicii de televiziune prin cablu din sud estul Europei. Si ce a zis firma asta : „Ia daca sunt eu asa de priceputa, sa ma apuc sa dau si internet la popor”… si asa a luat nastere ficiorul de imparat RDS, care mai nascu si un serviciu de telefonie.

Toate bune si frumoase, imparatia crestea mai ceva ca un cozonac pus la dospit. Pana intr-o zi cand …hai sa zicem un vant neprielnic incepu sa incurce tot. Si de vreo trei saptamani incoace, nu prea mai e reliable conexiunea ‘mnealor.

– Alo… Buna ziua! Sunt X-ulescu, adresa… si as vrea sa deschid o sesizare…la dumneavoastra pentru ca nu functioneaza legatura pentru Internet, DIN NOU.

– Ati mai avut saptamana trecuta o plangere?

– Nu, am mai avut doua saptamana trecuta si trei acum doua saptamani.

-Daaa…beculetele  de la modem sunt aprinse?

-Da. Sunt aprinse! Ba chiar imi arata ca sunt conectata, dar de fapt nu pot sa ma conectez.

-Daaaa. Incercati sa il scoateti din priza si sa il bagati iar. (Asta e faza aia din IT care este echivalenta cu descoperirea Americii – adica desi tu descoperi primul minunatul continent, vine altul si il inscrie la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci si ii dau numele lui.) Si va sunam noi mai tarziu.

– Bine, zice prietena. La revedere.

Si se arunca intre miile de fire sa descopere stecherul de la modem, dar, ca asa-i soarta omului, intre timp suna cineva la usa. Erau alti prieteni ce trebuiau sa soseasca. Incepe ea sa faca pe gazda buna si, bineinteles, uita de priza RDS-ului. Si radem si vorbim si bem care suc, care bere, care apa, dupa posibilitati… Ce sa vezi…la un moment dat suna telefonul. Era… daaa…RDS-ul.

– Buna ziua!

-Buna ziua!

-Ati facut o sesizare la noi… pentru Internet…

-Da.

-Acum functioneaza?

Prietena mea verifica.

– Da, functioneaza.

– Pai vedeti, zice RDS-ul satisfacut, era de la priza.

– Nu domne’ ca nici nu am apucat sa execut manevra cu priza.

– Cum nu?

– Pai nu, ca mi-au venit niste musafiri.

– N-ati scos din priza?

– Nu si iar nu!

– Nu se poate, ca acum s-a aliniat la mine aici….

Poate planetele s-au aliniat!

Traiasca TEHNOLOGIA DE ALINIERE si Mama Omida! Am zis!

Scrie un comentariu

Din categoria De gandit

Lasă un răspuns

