Never Say Never

kickmyass_photo

Imagine: http://www.topplebush.com/humor/kickmyass_photo.jpg

Niciodata sa nu spui niciodata! Pentru a ajunge la intelepciunea aceasta ai nevoie de o invatare continua.  De obicei ne aruncam foarte repede in afirmatii gen: „Eu niciodata nu o sa fac … asta!” si tot foarte repede ne luam un bobarnac in nas de la viata, care tine sa ne demonstreze ca nu suntem cu nimic mai buni decat altii ale caror fapte le-am categorisit cu eternul „eu niciodata…”

Eu am lectia invatata, fac parte din acea categorie de oameni (lucky me…) care trebuie sa invete totul „the hard way”, sa nu treaca prin viata precum un caine prin apa ci sa dobandeasca o viziune clara, pana la durere, a fiecarui fenomen. Ar trebui sa fiu precauta si sa las capul in jos cand stiu ca urmeaza lovitura… Cu toate astea ma surprind cateodata gandind ultimatumuri de genul. Atunci ma iau frumos de guler si imi dau singura un sut in fund…pentru pasul inainte si pentru orice eventualitate.

Scrie un comentariu

Din categoria De gandit

Lasă un răspuns

