Mie imi plac barbatii

lrg_stardustt-shirt-my-mum-rocks-bl

O sa ziceti :  Normal, doar esti femeie!

Nu va grabiti ca nu stiti de ce… Mie imi plac barbatii pentru ca sunt clari in exprimare. Adica la ei ce e alb e alb, ce e negru e negru. Nu te streseaza cu  whiter shades of pale. Adica domne’ daca nu exista buline undeva …de ce sa le inventam?!?

Asa  este TATA, daca ma suna are doua motive clare :

1. s-a intamplat ceva foarte important (de obicei nu apuca, mama va suna inaintea lui) sau

2. ma suna pentru ca ii este foarte dor de mine – asta inseamna ca a ajuns la limita superioara a suportabilitatii durerii provocate de dor -, lucru ce nu se intampla mai des de o data pe luna. Iar discutia noastra decurge cam asa:

„Ce faci mai tata mai ca imi era dor de tine!” sau ” Salut domn director (de unde imi dau seama ca isi dorea un baiat) ce mai faci?”

„Bine mai tata mai, tu ce mai faci?” zic eu

„Io bine, ma cert cu maica-ta asta… a imbatranit.” (tata are 9 ani in plus fata de mama)

„Pai de ce sa te certi tata, zic eu, batranii trebuie respectati si lasati intr -ale lor.”

„Ce mai e pe la Timisoara?”

„Mai nimic nou. ”

„Bine mai tata. Te pupa tata.”

„Si eu tata.”

Nu se intampla sa imi zdruncine neuronii niciodata…eii…cu mama e alta poveste … dupa cum ziceam a fost inregimentata la SCOALA DE MAME.

Institutie veche si totalitarista…MAMA a absolvit cu MAGNA CUM LAUDE si grad de GENERAL. Acolo merg toate femeile inainte de a aduce prunci pe lume. Nu poti deveni mama, daca nu urmezi cursurile acestei scoli. Ea ma suna zilnic … si de 2 –  3 ori pe zi … ce ai mai facut? si ce zici ca mai faci? … esti bine?…  si tu ce mai zici? Dupa care, MAMA vrea sa rezolvam la telefon toate problemele familiei noastre, ale rudelor, ale vecinilor, ale stratului de ozon, sa gasim solutii, sa ne reinventam ca specie.

Ca un facut, a doua zi discutiile se repeta, ca si cum am fi doi exploratori pierduti intr-o padure virgina, cautand elefanti cu ochii rosii care s-au ascuns in cires: ” Si…Ce ai mai facut?”

MAMA ESTE NUMA’ UNA!

imagine:  http://www.fabulouskids.co.uk

2 comentarii

Din categoria Ai mei

2 răspunsuri la „Mie imi plac barbatii

  1. Patashon

    Ai observat ca dupa 5-6 intrebari gen Ce mai faci? Si ce mai faci? Deci ce mai zici? practic terminandu-se variantele a aparut ENERVANTA INTREBARE Si altfel? Altfel ce?! MOR PE VORBA ASTA

  2. ramo

    Si altfel? Altfel hai sa prelungim agonia asta cu telefonul ca oricum e clar ca nu mai avem ce sa ne spunem. 🙂 Dar ce zici de americani: „Cum mai atarna?” (How’ s it Hanging?)… „AAA…Tot ca ieri!” 🙂

Lasă un răspuns

