Horoscoape

In timp ce imi beam linistita cafeaua cu doua prietene intr-o locanda fancy… asa ca pentru corporatisti (adica ele … sic) imi pica ochii pe minunatul „ghid de iesit” ZILE SI NOPTI. Il frunzaresc eu destoinic, imi incant ochiul cu  multitudinea de oferte, ajung la „horoscoapele” saptamanal si, in scop de animare a audientei ce discuta despre Excel-uri, ma hotarasc sa citesc cu voce tare previziunile.

„Eu nu citesc horoscopul decat dupa ce s-a terminat perioada, zice una dintre prietene razand,  sa vad daca mi s-a intamplat.”

Ma uit pe coperta si respir usurata, suntem in grafic, taman astazi expira…asa ca:

„Aveti un program incarcat si sunteti nevoita sa faceti o multime de drumuri.” Stai sa vezi ca m-au ghicit banditii de data asta, numai ce facusem doua drumuri la autocar sa pun un pachet si il pierdusem de fiecare data… asa ca urma sa imi incerc din nou norocul la ora 16:00. Mai departe …

„Urmeaza sa plecati intr-o calatorie importanta.” Uite ca nu urmeaza!

„Ar fi bine sa ii aratati partenerului de viata ca ii apreciati eforturile.” Cand o sa il gasesc fiti siguri ca exact asta o sa fac.

„In plan financiar sunt favorizate acumularile treptate si investitiile sigure, in bunuri traditionale, dar pot aparea si castiguri suplimentare neasteptate.” Cum inca nu imi fusese returnat portofelul, aceasta ultima fraza mi-a smuls o lacrima. Uite ce ghinion, daca aveam acu’ portofelul investeam intr-un bun traditional, cum ar fi o casa. Dar… o raza de lumina se zbate in tunel, ca speranta cu aripioarele fragile strivite de capacul cutiei: castigurile suplimentare neasteptate. Sa vezi ca o sa gasesc portofelul altcuiva. YUPI!!!

STIE CAREVA NUMERELE LA LOTO?

2 comentarii

Din categoria MAMA OMIDA CONTRAATACA

2 răspunsuri la „Horoscoape

  1. Patashon

    1, 5, 13, 14, 8, ?, ultimu imi scapa, iei si cu 5 :)(cica…eu nu joc)

  2. ramo

    Nici eu nu joc, dar orisicat! In viata e bine sa stii de toate, chiar si numerele la LOTO 🙂

Lasă un răspuns

