Poveste cu imprimante

office_printer-12109

Discutie intre mama si fiica:

– Alo!

– Da!

– Cum fac sa scot un document, ca nu mai vreau sa il tipareasca.

– Te duci la Settings, ai acolo Printers and Faxes, dai click pe el si iti apar imprimantele… Ti-au aparut?

– Da.

– Ok! Acum vezi ca una dintre ele are o bifa…

– O ce???

– E bifata, are un cerc negru cu o bifa in el. Aia e activata, dai click dreapta pe ea si trebuie sa-ti apara acolo un cancel document sau ceva de genul…

– Da, dar de ce imi apare si aia fara tonner?

– Cum fara tonner?

–  Imi apare si una care n-are tonner?

– Cum adica iti scrie acolo sau ce?

– Nuuuu, stiu eu ca nu are tonner. Daca tot nu are tonner de ce apare? Eu o sterg sa nu ma mai incurc in ele!

– N-o sterge, a fost setata sa o folosesti, e normal sa apara indiferent daca are sau nu tonner.

–  Gata! Am sters-o !

imagine graphicshunt.com

Scrie un comentariu

Din categoria Cu si despre prieteni

Lasă un răspuns

