La Magazinul Universal Real

Orice plimbare la Magazinul Universal este pentru mine o placere greu de descris in cuvinte. Practic pentru a nu ma enerva incerc sa dau in mintea copiilor (ceea ce nu e foarte greu in cazul meu si e drept si prietenii ma ajuta), adica fac concursuri de genul: cine gaseste cel mai urat animal de plus la raionul de jucarii, care e cel mai performant aspirator si daca stoarce si fructe, cine e cel mai bun la prins cutiile de conserve, cine ia curbele mai elegant pe carucior, etc…

Cam asta am facut si aseara pana echilibrul meu mental, destul de precar ce-i drept, a fost zdruncinat de faptul ca ultimele 3 sticle de Guinness erau pe ultimul raft de sus  si atat m-am invartit dupa ajutor incat prietena mea m-a tras disperata si mi-a promis un catel de la promotie numai sa ma miste de acolo. Asa ca am hotarat intr-un acces de furie sa gatesc ceva. Nu, nu era pentru a asasina pe cineva cum poate va ganditi, era pentru mine si nu , nu vreau sa ma sinucid.

Am luat deci 2 pastravi. Aveam nevoie si de mirodenii… Hai ca la bere am renuntat, dar la mirodenii…nici in ruptul capului, dar nu le gaseam de nici o culoare. Asa ca plec iar dupa ajutoare si ce sa vezi, de data asta si gasesc. Un tanar firavior se grijea de sticlele de ulei, sa fie ele aranjate bine in raftul lor. Ma indrept spre el incet sa nu-l spariu:

„Nu va suparati, unde este raionul de mirodenii?”

„Pentru?”

„Sa va spun reteta sau…? Am nevoie de oregano, busuioc, chestii din astea…”

„Veniti cu mine!”

„Pentru?”

Un comentariu

Din categoria Acesti vanzatori minunati

Un răspuns la „La Magazinul Universal Real

  1. Patashon

    buna asta:))

Lasă un răspuns

