Despre frustrari

Cum mie nu imi sta deloc bine cu statul, am hotarat sa ma pun in miscare astfel ca in weekend-ul trecut am plecat spre Garana –  Trei Ape. Sa scap de oras, sa vad verde in fata ochilor si, bineinteles, sa  imi fac incalzirea pentru festivalul de Jazz .

Zona Valiug,  Semenic, Garana, Trei Ape este una foarte frumoasa si linistita mai ales cand nu sunt evenimente organizate in zona. Asa ca nu mica mi-a fost mirarea ca la 5 dimineata, pe malul lacului, urla Guta de maimuta sau alt nefericit din asta care se exprima prin manele, ca astia toti sunt nefericiti din nastere, au dusmani si ii parasesc gagicile.  Ce sa fac? Mi-am tras sacul de dormit pe cap si am incercat sa ma linistesc la gandul ca in doua saptamani va rasuna acolo domnul John Abercrombie.

Pe langa vajnicii ascultatori de manele, au mai fost si alti galagiosi acolo: motociclistii. Majoritatea erau din Germania si au rascolit padurea cu KTM-urile lor. Se pare ca la ei nu mai au voie sa se dea prin paduri. De fapt si la noi exista o lege care interzice accesul cu motociclete si ATV-uri in ariile naturale protejate.

La plecare am avut parte de un episod sa zicem cel putin funny. Fiind duminica foarte multa lume cobora de pe munte si cum Buburuza mea nu are stare tot ca mine, ne-am apucat sa depasim colegii de trafic.  Si asa  am ajuns din urma Dubita Nervoasa. Nenea soferu’ Dubitei, cand a vazut el ca il depaseste o femeie, a turbat. Pana aici, si-a zis el apasand dement acceleratia si arucandu-se furibund in curbe cu tot cu masina. Si alerga sarmanul de ziceai ca de asta depinde viata lui…sau moartea. Ce nu stia bietul sofer este ca subsemnata si-a facut ucenicia intr-ale volanului pe defileul Jiului si mananc pe paine curbe din astea pe care incerca el disperat sa le biruie. Asa cum sta bine soferului de duba, dupa ce l-am depasit, nenea tot nu s-a linistit si a continuat pentru catva timp sa se tina scai. Sper ca avea saci de cartofi si nu pasageri in duba. Si ii propun o terapie de control a furiei. Promit ca ii fac reducere.

2 comentarii

Din categoria Pe 4 roti de buburuza

2 răspunsuri la „Despre frustrari

  1. Zici ca asa cu Garana… Si eu vreau acolo cu cortul cat de curand. dar dupa festival… sa ii arat lui Iubi frumusetile vestului. 😛

Lasă un răspuns

