Stele verzi

Seara trecuta am cautat un loc in afara orasului de unde sa vad ploaia de stele. Fenomenul are loc in fiecare an in luna august si nu e prima data cand imi sucesc gatul dupa el. Si cum stiam ca orasul nu este cel mai bun loc pentru a observa meteorii, m-am grabit sa il parasesc.

Dupa indelungi cautari am gasit la vreo 15 km de Timisoara un drumeag intre doua lanuri de floarea soarelui, cu o bucata de cer senin deasupra. Pentru ca restul cerului era partial acoperit de nori si partial acoperit de poluarea orasului. Din nefericire (nu pentru mine, ci pentru ei) nu eram singura care gasise drumeagul respectiv. Asa ca am reusit sa rezolv lucrurile. Oamenii, care venisera nu pentru ploaia de stele ci poate pentru ceva focuri de artificii, au ales sa plece. Iar eu am vizionat incantata vreo jumatate de ora stelele, apoi rapusa de frumusetea lor, m-am indreptat agale spre casa.

Vreau pe aceasta cale sa imi cer scuze pentru aparitia inoportuna si sa asigur pe toata lumea ca daca, pe viitor, mai apar in locuri si la momente nepotrivite  sunt destul de discreta si promit ca nu imi voi lipi nasul de parbrizul nimanui.

Deviza mea este:

IF THE VAN’S A ROCKIN’, DON’T COME A KNOCKIN’!

Scrie un comentariu

Din categoria Pe 4 roti de buburuza

Lasă un răspuns

