Sweet Summer Days

Dornici sa evitam aglomeratia dintre Brasov si Bucuresti, am ales sa mergem spre mare pe la Intorsura Buzaului, Siriu, Nehoiu, Buzau, Amara(tabara din clasa a V-a… ce vremuri…), Slobozia, Cernavoda, Constanta, Vama Veche. Drumul de la Intorsura pana la Buzau este foarte frumos si am avut o dimineata ca-n povesti, fericiti ca in sfarsit gradele incep sa urce nu sa coboare ca la Sfanta Ana.

P1020483

Spre Slobozia am simtit dogoarea campiei, m-am bucurat de o piata formata adhoc intr-o intersectie  unde se vindeau pepeni pe nimica toata si mi-as fi dorit sa cumpar cate ceva de la toate mamaitele care te imbiau care mai de care cu roadele gradinii. Partea asta de tara parea toropita de soarele puternic, parca totul era dat in rascopt si fantanile cu cumpana erau mai dese decat copacii. Un desert cu fantani cu cumpana…nu stiu de ce, aparitia lor scheletica nu ma facea sa cred ca ai putea supravietui prea mult in acele locuri.

„Pe o lunga si aspra si stearpa sosea

Era o fantana cu ciutura grea …”

Restul drumului a trecut ca prin farmec si am ajuns la VAMA. Am fost hotarata sa ma bucur de orice,  sa iau partea buna a lucrurilor, asa ca nu are rost sa va povestesc despre ce nu mi-a placut… au fost destule… Va voi spune doar ca e minunat sa stai la cort la doi metri de mare,  sa adormi si sa te trezesti in sunetul valurilor, e minunat sa vezi delfini inotand in tandem la ora 6 dimineata la 5o de metri de tine, e minunat sa te bucuri de cea mai limpede si mai albastra apa de pe litoralul nostru si, mai ales, e minunat ca toate acestea sa fie firesti.

P1020487

P1020501

P1020606

P1020519

P1020650

2 comentarii

Din categoria Locuri si oameni

2 răspunsuri la „Sweet Summer Days

  1. Eh, în sfârşit. „Vă zic de cele bune, chiar dacă au fost şi destule rele”. Îmi place să cred că oamenii pot da mai departe lucrurile care îi încarcă pozitiv, fără ca asta să însemne că celelalte sunt trecute cu vederea. Cred că e cel mai sănătos cu putinţă.
    Frumoasă marea… mi-e dor de ea.

Lasă un răspuns

