Leapsa literara

Am primit  de la Tomata o leapsa literara. Asa ca ii multumesc si incerc sa o onorez.

1. Ce carte ai recomanda si de ce unui dezamagit in dragoste?

NOCTURNE.  CINCI POVESTI DESPRE MUZICA SI AMURG de Kazuo Ishiguro pentru ca prezinta dragostea realist,  exact ca in viata cand nu totul este spectaculos, nu exista schimbari de situatie dramatice si finalurile nu sunt intotdeauna fericite.

2. Ce carte ai recomanda si de ce iubitului/ iubitei?

Asta da intrebare. Suntem de putin timp impreuna si nu stiu daca ii place poezia asa ca… Napalm D’Or Daniel – Silvian Petre.

3. Ce carte ai recomanda si de ce celui mai bun prieten?

Citadela de Saint – Exupery pentru ca este o carte minunata care pur si simplu te poarta ca pe val.

4. Ce carte ai recomanda si de ce unui copil de 10 ani?

Micul Print de Saint –  Exupery. Pentru ca eu am citit-o in adolescenta cand deja capatase alte valente si as fi curioasa cum o vede un copil de 10 ani.

5. Ce carte ai recomanda unui mare aventurier/calator?

Pestii canta in Ucayali de Arcady Fiedler. Este o carte aparuta in 1961 pe care eu am descoperit-o copil fiind in biblioteca parintilor. M-am indragostit de America de Sud pe loc si desi inca nu am reusit sa ajung acolo sunt sigura ca intr-o buna zi o voi face. Pentru un calator ar fi un pretext bun pentru o noua aventura.

6. Ce carte ai recomanda si de ce unui dusman cunoscut?

A iubi inseamna a ierta de Savatie Bastovoi, mie mi-a fost de mare ajutor sa nu ajung sa urasc.

7. Ce carte ai recomanda unei persoane care nu iubeste lectura?

Despre dragoste si alti demoni de Gabriel Garcia Marquez. Nu poti sa nu te indragostesti de lectura cand il citesti pe Marquez, plus ca este destul de scurta astfel incat sa nu se plictiseasca (acum am fost rautacioasa).

8. Ce carte ai recomanda si de ce unuia „cu nasul pe sus” ?

Despre omul frumos de Dan Puric. Un om frumos nu poate fi cu nasul pe sus. Ca sa faci lucruri mari in viata trebuie sa dai dovada de putina smerenie, sa fii atent la oamenii din jurul tau.

9. Ce carte ai recomanda si de ce primului din lista ta de bloguri?

Iuliei i-as recomanda Sinuciderea fecioarelor de Jeffrey Eugenides, pentru ca am un feeling ca e o poveste pe placul ei.

10. Ce carte ai recomanda si de ce unuia care crede ca le-a vazut pe toate in viata?

Procesul de la Nurnberg de Joe Heydecker si Johannes Leeb, cu siguranta nu le-a vazut pe toate.

5 comentarii

Din categoria Uncategorized

5 răspunsuri la „Leapsa literara

  1. Ahaaa, te stiam eu cititoare. 🙂 Ma bucur ca ti-a placut si ca ai facut-o. Te tin eu minte si cu alte lepse. 😉 Mi-ai dat cateva sugestii bune de citit, si pun si leapsa ta la bookmarkuri, ca sa am recomandari.

    Da’ n-ai pasat-o nicicui. Musai, ca asa se face. 🙂

  2. Ion Maria

    Am citit si eu cu aceeasi pasiune „Pestii canta in Ucayali” si acum recitesc:”Calatorie la tropice’ de L.Rodin, Editura Stiintificca, 1957,o calatorie in Brazilia si Argentina, flora, fauna, fructe, cola cico, e, nici nu stiam ca si cioc este fruct cum este si cola, sau era, la origine..Din pacate, timpul de citit imi este limitat, trebuie sa si scriiu..

Lasă un răspuns

