Sa o asculti pe mama

Am prea multi ani si inca nu reusesc sa o ascult pe mama, desi inevitabil ajung la vorbele ei. Noroc ca mama are intelepciunea sa nu strige: „Ti-am zis eu!”. Las’ ca daca  nu striga mama, striga sufletul in mine: „Ti-am zis eu!”. Da,  striga tare, cat il tin puterile si ascutit de ma doare. Si acum striga sa-mi sparga pieptul si eu m-as ascunde sa nu-i dau socoteala, dar n-am unde sa ma ascund de sufletul meu.

Scrie un comentariu

Din categoria De gandit

Lasă un răspuns

