Nea’ Instalatorul

Ati observat ce seamana cuvantul „capodopera” cu „manopera” ? Eu am avut ocazia zilele trecute sa vad ca, practic, capodopera merge mana in mana cu manopera.

Exista job-uri fara de care lumea noastra ar fi aruncata in negura evului mediu in doi timpi si trei miscari. Nu, nu ma refer la cei care lucreaza pentru NASA si nici macar la vreun neurochirurg celebru. E vorba despre Nea’ Instalatorul, un demiurg in felul lui simplu de a fi.

Cum eu am niste neintelegeri mai vechi cu Zeul Tevilor, acesta ma tot ataca asa … cam la trei luni, cu o lovitura de gratie fix in moalele capului.

Si iaca asa ma trezesc cu scandal la usa. Vecina de jos desfigurata de manie si cu spume la gura, cum are cainele meu dupa ce alearga vreo 5 km, incepe sa ma acuze ca imi bat joc de ea. Ce-i drept biata femeie nu e vinovata pentru neintelegerile mele cu Mai Marele Tevilor si cade victima colaterala in acest razbel destul de des. Pe de alta parte nici eu nu-s inca destul de nebuna incat sa-mi gauresc singura tevile de la baie si astfel  sa pot fi acuzata de bataie de joc. Cu putin ajutor de la ceilalti locatari am reusit sa o calmez. Acum da-i si lupta … adica trebuia gasit THE INSTALATORUL. Si … surpriza… il gasesc… si… surpriza, chiar poate sa vina sa vada care-i baiu’. Si… surpriza… exact asta a facut, pentru ca de reparat nu avea timp sa repare in ziua respectiva, ci poate saptamana viitoare. Doar dupa ce l-am rugat cu cerul si cu pamantul vreo jumatate de ora, s-a milostivit sa vina a doua zi. Bineinteles ca a doua zi am fost la dispozitia lui fara drept de apel, daca zicea ca poate in 3 minute, m-as fi teleportat acasa de la lucru indiferent ce s-ar fi intamplat. L-am plimbat cu masina prin tot orasul sa ia materiale ca sa imi arate el ce bun profesionist e el si ca nu vrea sa ma duca la cel mai scump depozit, asa ca pentru un leu si 30 de bani in minus, ne-am plimbat o ora prin oras, timp in care am primit si indicatii pretioase despre modul in care trebuie sa conduc si am ascultat povestea despre cum a impiedicat el o nenorocire cand l-a facut atent pe un client sa nu dea peste un pieton.

A lucrat vreo 3 ore, timp in care eu am stat cuminte cuminte, mi-era frica si sa respir… sa nu-l supar cumva, ca firea mea naravasa ma impinsese la niste comentarii mai acide la un moment dat, comentarii care se pare ca au atarnat greu si la capitolul manopera lucrarii.

Asa ca dupa ce Nea Instalatorul a terminat capodopera, iar eu i-am platit cu o mana tremuranda manopera, am observat ca intr-adevar apa nu mai curgea prin locul respectiv, ci pe alta parte (si, chiar daca inainte sa inceapa el lucrarea pe acolo nu curgea firicel de apa, nu este vina lui, tevile sunt vechi, instalatia proasta…etc…) deci am ramas buni prieteni si ne-a dat intalnire saptamana viitoare pentru o noua capodopera si manopera.

2 comentarii

Din categoria Acesti vanzatori minunati

2 răspunsuri la „Nea’ Instalatorul

  1. doru lacatus

    E belea și faza care ți s-a întâmplat dar mai mult, talentul tău de a nara acele evenimente. Citeam și râdeam de unul singur, felicitări și te mai aștept cu alte pățanii ( pot fi și minciuni, ca îmi place cum le zici)

Lasă un răspuns

