Mititel cat un cercel

Stateam eu linistita aseara la masa in bucatarie si ma dadeam pe net si ce sa vezi… Cand se face linistea mai liniste, de sub cuierul din hol, mititel cat un cercel iese chiar un soricel. Mie tot timpul mi-a placut piesa asta  de la Rosu si Negru, dar chiar sa tremur ca o vanatoreasa, nu-mi inchipuiam. Cand l-am vazut fratilor am urlat din rarunchi si m-am cocotat tremurand pe scaun. Si in el cred ca a crapat inima de frica, pentru ca s-a repezit speriat din nou sub cuier. Tarand dupa el toata demnitatea, curajul si ratiunea mea care s-au pitit in cel mai adanc si prafuit colt si s-au chircit acolo cu disperare toti.

Uite asa toata imaginea mea despre mine s-a facut subtire ca un fum si si-a luat zborul. Stateam terorizata sus pe scaun si dadeam telefoane cu disperare sa vina cineva sa ma salveze de MONSTRU, iar cand nu vorbeam la telefon cantam din rasputeri ca sa nu mai indrazneasca sa iasa. Bineinteles ca mintea mea lucra in acest timp, ce-i drept in detrimentul meu. Imi imaginam ca nu voi putea sa mai locuiesc in casa asta, ca ii va cheama si pe prietenii lui sa faca chef la mine pe masa si  vor face glume pe seama mea. Bietul monstru mititel cred ca era mai speriat decat mine si uite asa am tremurat impreuna ca niste eroi pana el s-a gandit sa plece pe unde a venit pentru ca in casa asta locuieste un monstru mare si pe deasupra si urlator.

3 comentarii

Din categoria Have no fear I is here

3 răspunsuri la „Mititel cat un cercel

  1. k-man

    Aproape ca am plans la piesa R&N. Merci ca ai adus vorba

  2. Păi rolul nostru este să fim diafane. Atât de diafane încât eu, spre exemplu, simt un fior pe şira spinării când trebuie să cobor de pe scaunul/canapeaua/biroul/orice altceva m-ar fi ferit de necuvântătorul cu pricina şi să pun piciorul pe unde acesta a umblat în voie. Simt un fior pe şira spinării şi un nod în gât. Pot fi şi gândaci, deja şoarecii intră într-o categorie care îmi poate provoca infarct instantaneu.

  3. ramo

    @ K-man…Good old days and music… 🙂
    @Maria Multumesc pentru suportul tau moral, dar tot sunt un pic rusinata de reactia mea…credeam ca sunt mai „Zoe fii barbata!” 🙂

Lasă un răspuns

